Sa du Jimmy Shoe ..?

Nej, om man inte levt i en grotta de senaste veckorna lär man väl knappast ha missat samarbetet mellan Jimmy Choo och H&M. Kikade in lite på hemsidan och jovars, det finns ett par riktigt snygga grejer. Jag fastnade mest för de här:



Kuvertväska 799:-
Skor 799 :-
Jumpsuit 599 :-

Framför allt byxdressen är ju helt galet cool! Om man nu kan bära upp den, det vill säga. Nåväl, har inte planerat in något köande för egen del - trots att det lanseras som budget-mode är priserna fortfarande tyvärr en bit över vad jag har råd med för tillfället .. Jaja, drömma kan man. Det hela går hur som helst av stapeln nu på lördag 14/11. Be there or be square!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller med, de där dressarna kan vara snygga OM man lyckas bära upp den, jag tror jag själv hade sett ut som en liten mupp i en, haha.

2009-11-21 @ 16:12:04
URL: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0