Lovligt

Min lediga vecka börjar lida mot sitt slut, men ack så trevlig den har varit. Vi sammanfattar med lite bilder!

Började med en tripp till Östergötland för att träffa mina fina gamla konfisar. Hos Cissi vankades det party med gamla och nya bekantskaper.
 
Dance dance dance!


Träffade världens skönaste Oscar för första gången på evigheter. Roligt!

Dagen efter mötte vi upp med Hanna och Linnéa. Tillsammans med dem blev det två dagar med prat, mys, minnen och massa god mat. Ganska häftigt egentligen att vi lyckats hålla kontakten i såpass många år trots avståndet. Vi lärde känna varandra när vi konfirmerade oss sommaren 2006, och sen dess har det ju hänt, tja, en hel del .. Vi har växt upp, mognat och levt lite mer, blivit mer lika på vissa sätt och mer olika på andra. Vår relation är kanske inte direkt likadan som den var då, men jag är glad över att kunna säga att de här tjejerna fortfarande tillhör mina absoluta favoriter, och jag tror och hoppas att vi kommer att hålla ihop i många år till. Right?   

Cissi och Hanna

Linnéa och jag

Efter tre dagar begav jag mig hemåt igen på mellanlandning. Hann med att springa lite på stan (och upptäcka Weekdays grymma second hand-avdelning!), luncha på Le pain francais inte mindre än två gånger, träffa bästa tjejerna och en kväll med gänget innan jag for iväg igen, denna gång till Halmstad. Där bor nämligen Andréa.
 
Eftersom hon precis fyllt 18 blev det lite festande även här. Väldigt lyckat! Annars blev det spontant; fika, promenerande, matlagning, långa sovmornar och en bio lyckades vi klämma in. Är det bara jag, eller har svensk film ryckt upp sig på senaste tiden? Jag bara älskade den här:
    

Kommentarer
Postat av: Andréa

Svensk film HAR ryckt upp sig, det har ju kommit massa bra på sistone! Det finns hopp... (bara nån typ kunde döda mikael persbrandt eller nåt också). Mysigt när du var här iallafall!!!! Fast måste säga att... jag ser typ ut att vara fem år på bilden. Typ. Bamsekram!

2009-11-17 @ 23:51:28
Postat av: Hedvig

Haha ja jag fattar inte heller grejen med Persbrandt .. Angående bilden så tycker jag framför allt att du är dunder-söt! Oja, mysigt värre att hälsa på. Kanske läge att boka in ett besök hos mig snart? puss

2009-11-18 @ 14:01:54
URL: http://thehighschoolstalker.webblogg.se/
Postat av: Andréa

Absolut!! Säg en tid och ett datum och jag kommer! ;) Kan du fatta att det bara är en månad kvar till jul förresten?! Puss<3

2009-11-23 @ 23:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0