Måndags-opepp

Usch. Idag är en sån där dag när jag känner mig likgiltig inför allt. Inget är egentligen dåligt, men inget känns riktigt bra heller. Har inte lust för särskilt mycket, och de få saker jag kan komma att jag vill ha kan jag inte få. Allt jag ser fram emot befinner sig för tillfället lite lite för långt bort på horisonten för att det ska ge någon tröst. Suck. 

Jag tror att det är någon sorts motreaktion på skolan. Jag har inte speciellt mycket att göra än så länge, men det jag har skjuter jag upp så länge jag bara kan och jag känner ingen motivation för fem öre. Vad är poängen liksom?

Det går väl över bara jag ger det lite tid, men just nu vill jag bara vara någon annanstans.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0