Garderobsgrubbel

Nästan på dagen ett halvår till studenten och mössan är fixad och beställd, känns fint! Hade först tänkt att ha mitt namn på och så för att göra den lite "personligare" ... men sen insåg jag att precis alla andra skulle också ha sitt namn och då kändes det plötsligt inte alls särskilt personligt och roligt längre. Så det fick bli en blå rand för SP i stället - enkelt och snyggigt utan bli snuskigt dyrt, jag gillart. Ser ut exakt som Fannys, bara med annan skärm. Balklänningen är formodligen också kirrad men mer om det när det är dags (surprise surprise!). Själva studentklänningen kvarstår däremot, håller ögon och öron öppna. Kanske nån av modellerna nedan kan vara nåt? Humdidum.

   

Översta från Nelly (tror jag .. eller var det asos? hm) och den nedre är från H&Ms vår/sommar-kollektion förra året.   

Kommentarer
Postat av: Fanny

Den översta klänningen var superfin!!

2009-11-26 @ 18:20:25
URL: http://fannywe.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Jag vet! men den kostade typ två och fem eller något i den stilen. too bad ..

2009-11-26 @ 22:36:10
URL: http://thehighschoolstalker.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0