Elle-skling


Har tillbringat helgen hos min favourite redhead Agnes i Åhus och det har varit jättebra och finfint men det är därför jag har varit lite väck. Är nog fortfarande ganska väck om sanningen ska fram, gick upp kvart i sex imorse för att ta tåget hem, och nu borde jag plugga matte ... och det ska jag väl också. Måste bara kolla lite studentklänningar på asos först, tiden bara svischar ju förbi! Och sen så bättrar det ju inte direkt på mattelusten att en härligt tjock och rykande färsk svensk ELLE med modebibel låg och väntade på min säng när jag kom hem. Mycket mer intressant än teckenstudier .. När det kommer till tidningar är jag dessutom smått besatt. Jag läser dem fram och tillbaka och tillbaka och fram igen och ja, nästan ut och in också. Men det kanske får vänta ett par timmar till innan jag börjar, annars bådar det inte gott inför det där matteprovet på torsdag alltså.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0