Onsdag 10/2 2010

Det är dagar som denna då mattetalen knyter ihop sig till olösliga knutar i hjärnan och man nästan får svårt att andas som jag är extra tacksam över att min pappa råkar vara både mattelärare och ruskigt snäll.

Dagens:


megastor skrynklig t-shirt - weekday
shortsen (ja jag vet, ständigt dessa shorts!) - weekday
kofta - hannas gamla garderobsfynd
skärp - fått av agnes

Skoldagen imorgon blir tuff, men på eftermiddagen kommer Anna och på kvällen blir det konsert - Hästpojken på Pustervik (inte nåt jag lyssnar på, men det ska låta bra live har jag hört så vi hoppas det stämmer). Annas besök ser för övrigt ut att bara bli det första i en lång rad den närmsta tiden. Gillas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0