...

Hm. Eh .... tja. Mjo. Försöker komma på vad jag har gjort sen senast, men hur spännande är det att tala om att man har sovit en massa och sen städat? Städningen var i alla fall nyttig - när man inte lyckas få några jobb på sitt magra CV är det tur att man har snälla föräldrar som ger en helt okej lön för att hjälpa till extra hemma. Ikväll ska jag dock iväg och kanske fixa något som kan vara gynnsamt i jakten på jobb, friskisledarinfomöte (vilket ord!) ska det bli. Har studsat runt på de där golven så länge nu och har på känn att det skulle passa mig att stå i mitten och styra och ställa, även om tanken känns lite ..  skrämmande. Dessutom skulle det ju bara bli bra låtar hela tiden, haha! Well, den som lever får se. I övrigt tänker jag inte göra så mycket mer än att fortsätta med min läsning. Ja, Twilight har, även om det svider lite att erkänna, fångat mig i ett ganska stadigt grepp ... Har precis avslutat den tredje boken och är nu inne på Breaking Dawn som är sist i serien och tycker bara att det blir bättre och bättre. Hm, kanske för att en viss ung herr Black dyker upp med allt tätare mellanrum? (Team Jacob! Team Jacob! Ja alltså karaktären då och inget annat). Kanske blir det en liten kvarterspromenad i snölandskapet också. Fast attans, då måste jag ju avbryta min ständiga repeat av den här:
 
(Anna, hur kan du som sant Muse-fan inte ha gett mig den här låten? AAH!)

Fast hjälp vad ombytlig jag är när det kommer till musik har jag insett. Igår var det den här som gällde för hela slanten:

Snubben må se ut som han levt halva sitt liv i en grotta, men han kan det där med att sjunga om kärlek. 

Puss och hej så länge ..

.. blåser lite önskeglitter på er och hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0