Ciné francais!

Få saker är så vackert som när det fryser på ordentligt under natten och man vaknar i ett landskap som liksom är kanderat i frost, med en isande blå himmel och strålande sol. Då gillar jag Sverige! Ikväll har jag druckit te och kollat på nästan hela den här med Carl på Hagabion:

Sedan blev det elfel, typiskt nog - den artade sig riktigt bra! Nåväl, får väl se klart den en annan gång. Guillaume Canet är sannerligen en hottie.

Annars har det varit en ledig och bra dag. Jag är glader!


Kommentarer
Postat av: Hannabananaa

Haha, Hagabion alltså...

2009-12-03 @ 20:19:17
Postat av: Hedvig

Med tanke på elfelet förstår jag vad du menar, men annars är det sjuukt mysigt! Upptäckte deras café, lite tekannanstil. Gå dit nån dag?

2009-12-03 @ 22:34:46
URL: http://thehighschoolstalker.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Så sant :) Oh, I'm totally in!

2009-12-05 @ 10:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0