Mais oui, j'aime Aussie aussi!

Mitt hår har en förmåga att bli äckligt torrt och frissigt, inte nice. Men i somras köpte min kära mamma mig en flaska balsam från australienska Aussie, och jisses vilken skillnad det blev! Kostar runt hundralappen, men för min del var det verkligen värt. Finns för alla möjliga typer av hår, testa testa! Går att hitta på bland annat Åhléns.

bildkälla

Tyvärr har den där flaskan tagit slut och eftersom jag inte varit hos frisören på evigheter (åtminstone med mina mått mätt) så påminner topparna mest om Svinto. Urk. Klipptid, snarast!

Nu ska jag gå och försöka förverkliga mig själv - derivatan kommer förmodligen inte lösa sig på egen hand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0