...

Åh en sån bra helg! En av de bästa på länge faktiskt när jag tänker efter. I fredags dansade jag in jullovet i mina kängor (och raggsockor! min kropp är inte gjord för kyla ..) tillsammans med en hoper vänner på Trädgår'n. Jag var grymt taggad och hade skitkul. Igår offrade jag en hel del tid och min högra tumme för att slutföra mitt pepparkakshusbygge (bild kommer!), och på kvällen var jag hemma hos fröken Wessner där vi jul-laddade med Love actually och en orgie i skumtomtar och chokladpraliner. Ett obligatoriskt kik i skolkatalogen hann vi också med - hey, det är inte för inte som jag döpt min blogg till the high school stalker! Idag är det söndag och jag tror att det blir en utmärkt sådan. Jag och Hanna ska förmodligen fixa nån form av julgodis och sen så blir det klappbyte med henne och Jossan också. 

(Det enda som fördunklar dagen är att Musikhjälpen är inne på sista versen. NEEJ! Har vant mig vid att ha Christer, Jason och Ametist pratandes tryggt i örat under veckan ..)

Uppdatering: Klappat och klart
Julklappsutedelningen, som som vanligt innehöll trevliga överraskningar - bästa kompisarna vet vad man gillar - urartade i någon sorts euforiskt skuttande i mitt vardagsrum, ackompanjerat av jullåtar såklart:




   


Kommentarer
Postat av: Häänni

Kärlek till er!! Bästa starten på lovet.

2009-12-21 @ 23:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0