...

Herrejesus vad skönt det kan vara att sova ibland. Kände hur tröttheten verkligen smög sig på framåt slutet av kvällen, fullkomligen stupade i säng när jag kom hem. Nackdelen med utgång en fredag .. MEN det var himla roligt så länge jag hade ångan uppe - god mat en masse, trevliga människor, tequila-shots och dance dance dance. Och ja just det, det blev till att fira också för det muntliga förhöret kändes riktigt bra, underbart!

Idag planerar jag inte att göra många knop (och med tanke på att jag hittills inte åstadkommit så mycket mer än att få i mig min frukost verkar de planerna gå i lås) - inget skolarbete, ingen träning, inte ens något socialt. Nä, det blir hemmamys och favorit-film i repris i form av SATC the Movie som min mamma varit hygglo och införskaffat. Jag älskar Sex and The City, den serien har allt. Just den här biten gör mig rejält fuktig i ögonvrån:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0