The soundtrack of my life 8

Urk, helt snurrig i huvudet efter ett par timmars pluggande. Har fått en del gjort åtminstone, alltid skönt när det är över .. Nu ska jag se till att få något i magen och sedan ta mig in till staden för att kolla på fransk bio. Perfekt filmväder ute - lika mörkt, regnigt och blåsigt som det varit hela november. Egentligen bär det emot att ens lämna huset men med det här i lurarna får jag lite extra fart på stegen:
                 
Jag misstänker att det här är en låt som man fullkomligen avskyr eller älskar, jag tillhör den senare kategorin (fast det är nästan lite skämmigt att medge .. )!
Vad säger ni?    

Kommentarer
Postat av: Hanna

J'adore!!!

2009-11-25 @ 17:59:47
Postat av: Anonym

J'adore!!!

2009-11-25 @ 18:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0