Helg!

Idag hade jag bara en lektion och den var tidigt tidigt i morse vilket kändes lite kämpigt just då, men medförde att jag hann gå och lunchträna på Friskis, fina grejer! Dessutom promenerade jag både dit och hem så känner mig riktigt träningsambitiös. Sen kom jag hem och slängde i mig en tallrik pasta och köttfärssås värdig en skogshuggare, ha! Idag är det som bekant Valborg men jag har aldrig varit någon stor firare av denna högtid(?) (seriöst, vet någon ens vad det är man ska fira?) och fattar inte riktigt hetsen. Festar gör jag när jag vill festa, inte något specifikt datum för att man "bör". Kvällen ser ut att bli riktigt trevlig däremot med gammalt favoritsällskap och massa god mat som det är tänkt att jag ska slänga ihop så småningom. Fram tills dess ska jag inte göra nåt särskilt, skoltankarna har jag stoppat ner i en liten låda som jag inte tänker låtsas om existerar förrän på söndag (tips från en mycket klok vän). Läsa lite i Sputnikälskling (så fantastiskt bra bok!) kanske och så fortsätter projekt skouttöjning. Vem vet, kanske dyker det upp något mer blogginlägg?    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0