Keep on walking ...

Sitter vid köksbänken (bästa pluggplatsen!) med psykologianteckningarna i högsta hugg, mixtape volym 2 i lurarna och ett visst par ljusbruna pumps på fötterna som måste töjas ut before the occassion. Yes, det blev de där från Åhléns och så lite annat också när jag och mamma gjorde stan igår. Den som lever får se! 

Men nu får det bli skärpning för jag har inte mindre än TRE redovisningar imorgon och uppsatsen om självkänsla tills på fredag lär inte skriva sig själv. Adios!   


Mmm ... psykologi ..... ZzzzzZz ........

Kommentarer
Postat av: Fanny

aahh, har försökt kommentera tre gg nu men datorn bara slänger iväg allt, surt. aja, min poäng var iaf att din mixtape volym 2 utan tvek kommer bli nya favoriten :D fast det kunde du nog räknat ut i sömnen;)

2010-04-28 @ 22:16:57
URL: http://fannywe.blogg.se/
Postat av: agnes.

hahaha. hedvig luktar boken gott eller? gillar bloggen förresten. lätt att stalka dig då så att säga.

2010-04-29 @ 17:39:52
Postat av: Hedvig

Agnes: nej, boken luktar inte gott. försökte illustrera min trötthet men lyckades inte riktigt fånga känslan ...

Fanny: den var till dig ;)

2010-04-29 @ 18:25:05
URL: http://thehighschoolstalker.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0