Superhuman

Jag lever! Insåg nu i efterhand det hemska i att skriva ett inlägg med rubriken "hejdå!" och sedan försvinna från bloggvärlden i en herrans massa dagar .. Jag är hemma igen sedan nästan en vecka tillbaka efter en resa som nog enklast beskrivs som fantastique! (Bilder kommer. Någon gång.) Jag behövde det där miljöombytet badly kan man säga. Vad jag inte behöver nu är min dumma pollenallergi som gör mig så trött att jag knappt vet om jag ska skratta eller gråta (somnar som en stock på soffan när jag kommer hem, somnar på bussen, somnar på rättskunskapen ...) och skolan som kramar ur den sista orken ur oss sistaårare. Fy. Men idag hämtade jag min studentmössa i alla fall, ikväll ska jag träna med Jossan och det ska bli roligt, imorgon gästar Robyn aka världens coolaste tjej Skavlan och på lördag ser det ut att bli bio med Wessnerskan. Lite ljusglimtar helt enkelt. Så länge - god natt!

Kommentarer
Postat av: Fanny

okej jag har nu gjort en primärundersökning av sf:s hemsida och kommit fram till följande alternativ finns efter att ha sållat bort barn- och redan sedda filmer:

- remember me (romantisk och fin du vet)

- sebbe (mörkare, sorlig)

- snabba cash (alla verkar ha sett men jag har noll koll tydligen)

- the bounty hunter (amerikansk komedi typ)

- the ghost writer (mystik, thrilleraktig)

- änglavakt (svensk drama)



men jag lägger min röst på remember me! xoxo F

2010-04-15 @ 20:42:04
URL: http://fannywe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0