...


Jag kommer nog aldrig bli någon outfitbildernas Picasso (Fanny skulle faktiskt kunna aspirera om den titeln, hennes bilder är ungefär lika konstiga ... men snygga!). Hur som helst:
klänning H&M, skjorta Paris-second hand   

För övrigt dagens andra eller tredje outfit om sanningen ska fram. Vissa dagar blir det ju sådär för att man inte kan hitta något man känner för att ha på sig men idag var det ett mer praktiskt problem: två dagar i streck med örhängen var för mycket för mina ovana öron, och eftersom örhängena gjorde halva min outfit kände jag att jag fick byta ut allt. Ytligt så det skriker om det, haha. Men jag trivs och det är huvudsaken! 

De där örhängena är annars ett par riktiga snyggingar, lite vintage-inspirerade sådär.






  

Kommentarer
Postat av: Fanny

övning ger färdighet ;) !

2010-04-30 @ 19:28:34
URL: http://fannywe.blogg.se/
Postat av: Fanny

och det ser minsann inte så pjåkigt ut snögging!!

2010-04-30 @ 19:35:13
URL: http://fannywe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0