Bel amis

Oja, de är allt himla fina mina vänner. Så här såg det ut i fredags när jag, Hanna, Cissi och Jossan laddade upp med vin hemma hos moi:





Sedan dansades det flitigt på Karismas övervåning ända fram till tretiden då vi tog evighetsbussen hem och sen pulsade oss upp för en Himlastege som var så översnöad att den mer såg ut som en backe. Lördagen tillbringades i godan ro med varsin enorm påse godis, och idag hann vi med en kort vända på stan innan det blev dags att säga hejdå för den här gången. Hittade en klänning som ska invigas när Hanna fixar kalas nästa helg, känns bra! 

Ja, nu är väl lovet mer eller mindre slut, men det känns helt okej. Så långt är det ju faktiskt inte till påsklovet, och eftersom jag fixat lägenhet på självaste Île de la Cité mitt i världens finaste stad i helgen är jag mer taggad än någonsin!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0