Livet är ett disko

Uppdateringsdags känns det som. Har haft lite fullt upp och inte riktigt pallat med datorn. Ingrid hade sportlov och var på besök i veckan, inte dumt alls. Och jag måste säga att det varit en strålande bra helg det här alltså! Började med att ta ut lite agressioner över ett och annat på friskis i fredags - jag svär, träningen blev dubbelt så effektiv som vanligt. Det rådde jag i och för sig bot på senare under kvällen när Anders helt på eget bevåg kom över med en massa brownies (sagt innan han dök upp: "fan, vi har inget gott hemma ... kan vi inte tvinga Anders att baka när han kommer hit?). Underbart!

Eftersom Hanna fyllde 19 i fredags, hipp hurra, var det läge att fira igår. Efter att ha städat och lagat mat hela dagen ställdes det till med en mycket lyckad tjejmiddag:

födelsedagsbarnet!

mat. mycket mat.


¨
Hann lagom med paketöppningen (spännande grejer) och ett litet Hanna-quiz efter maten. Sen blev dags att ta sig ner till tåget och efter lite köande blev det dans inne på ett mäkta svettigt Karisma i många roliga timmar. Det kallar jag fest! Jossan satsade allt:
 
(Guld att bli skjutsad hem till dörren också - Elins kille Patrick var utan tvekan kvällens hjälte.)

Idag vaknade jag tidigt men av mig själv så det var ändå fine. Efter en lång frukost och lite sporadiskt msn-prat med Anna är jag nu redo att inta duschen och sedan ska jag öka takten lite - har en stipendieansökan att skriva och jävlar vad jag ska skriva den bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0