...

OS gör konstiga saker med min hjärna. Plötsligt sitter jag och kollar curling och tycker fullt seriöst att det är ganska spännande, bara för att det är landskamp. Var kommer den här plötsliga nationalismen ifrån egentligen? Hjälp! Men jag antar att det är såhär det går om man är uppväxt i en familj där sportnytt anses heligt ..

Jag tar mitt lov i maklig takt, men försöker vara lite duktig om dagen (filosofiarbetet är påbörjat och badrumsstädningen klar, tjoho!) - till helgen kommer nämligen de här två söttarna och då vill jag ju inte ha en massa sånt att bry mitt huvud med:
        

Ikväll blir det Avatar 3D med Jossan, kan inte vänta tills jag får ta på mig de där snygga brillorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0