Friday I'm in love

Pust och puh - helt slut efter första skolveckan! Vi kan konstatera att jag totalt vande mig av vid långa skoldagar förra terminen - att hålla koncentrationen uppe under fyra lektioner är en riktig pers .. sorgligt men sant. Har känt mig som en levande död om eftermiddagarna, vilket bland annat resulterade i en, eh, liiten överreaktion på min bror häromdagen ("fuck off och DÖ!!" blev svaret på hans "ska du äta bulle nu?") ..  Nåja, jag kommer mig väl. 

Annars har det varit en bra vecka, inte minst på postfronten - fick en hel kartong utrensade kläder skickade från Anna, drömmen! En onsdagsbio har jag hunnit med också, New Moon. Har varit lite skeptisk till hela Twilight-grejen innan men nu alltså, herregud. Sjukt bra film! Och jag måste medge att jag är i valet och kvalet mellan team Jacob ( snäll) och team Edward ( snygg) ... Ni som har sett fattar. Soundtracket (lyssna här: New Moon Soundtrack) råkar dessutom vara vara fintfint. Igår hängde jag med Fanny och det var som vanligt mycket trevligt. Bokade in min Sticky-premiär den 29e, det ser jag fram emot!   

Vet att min uppdatering suger, ska försöka skärpa mig. Så länge får ni nöja er med outfits x 2:


klänning som blus - Indiska
jeansshorts - Weekday (faktiskt mina egna, slog till på rean!)
strumpisar - Åhléns
kofta - åhléns


klänning - second hand
kofta - Zara
strumpbyxor - Åhléns
skärp hittat hemma

Ikväll blir det Musik Direkt på Pustervik med en massa roligt folk, tror det bli topp! (håller tummarna för att det inte ska vara allt för skränigt bara, hehe ..)

 

Kommentarer
Postat av: Andréa

http://www.youtube.com/watch?v=ti13oOYvyp8&translated=1

Vet inte om du har sett den men, hihi, liiite kul är den allt ;) De brukar lyckas med soundtracket till de där filmerna, jag gillade musiken till den första med! Nima ska förresten också vara med på Musik Direkt här, haha. Det ska bli nåt att se/höra... ;P

2010-01-19 @ 17:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0