Draft: Jan. 24, 2010

Lite att se fram emot:
5 dagar till Sticky med härliga tjejer
12 dagar tills jag åker och hälsar på Agnes

Helgen har gått i lugnets tecken. I fredags såg jag den här filmen i sällskap med ett par stycken. Mitt omdöme: mycket bra, men lite väl brutal. Tror jag skulle uppskatta den mer en andra gång så jag är beredd på när jag ska blunda, hehe .. Japp, jag är en mes när det kommer till sånt där (skräck ska vi inte ens tala om, förstår inte underhållningsvärdet). Men skådisarna var bra och rent estetiskt var det något av det snyggaste jag sett:






Har fått en liten hangup på Mélanie Laurent som ni kanske ser. Mest för att hon är fransk och galet cool. Charlotte Gainsbourg är annars en riktig favorit i genren. Och så hon här som jag nästan krockade med på en trottoar i Marais i våras - makalöst snygg.)

Utförde inga stordåd igår heller. Gick och tränade, men det gjorde jag i alla fall ordentligt. Det brukar ju sägas att man inte kan springa ifrån sina problem, men är inte helt säker på att det stämmer i mitt fall. Resten av dagen tillbringades med näsan nedstucken i den här och några avsnitt av Skavlan (min nya TV-älskling!). John Mayer imponerade, misstänker att han kan spela skjortan av vem som helst:

Kommentarer
Postat av: Andréa

Jag såg Inglorious Basterds på bio, var faktiskt förvånad över att jag gillade den! Älskar Brad Pitt i den, så härlig :)

2010-01-24 @ 22:48:57
Postat av: Hedvig

haha GROV sydstatsdialekt. hm, tveksam till om jag hade uppskattat den på bio, har svårt bara för att höra hur blodet sprutar så att säga. när kommer du hit din knas?

2010-01-25 @ 14:14:35
URL: http://thehighschoolstalker.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0