Reflektion

Det faller snöflingor stora som små molntussar utanför mitt fönster, och egentligen är jag less på den här kylan, men det är synd att klaga när hela världen ser ut att vara insvept i bomull. Särskilt om man faktiskt inte nödvändigtvis måste gå ut om man inte vill ... Mina lediga onsdagar lyser verkligen upp hela min vecka. Tio timmars ostörd sömn i natt gjorde underverk för min trötta kropp, ah! Har tittat på flygbiljetter till Paris också. I april bär det av och ni kan tro att jag längtar. Det kommer utan tvekan att bli underbart. Men det finns mycket att se fram emot redan innan dess! Kanske ett besök från Cissi om några veckor snart också kan räknas till den listan? Hade varit fint, hade varit super. 

Nu ska jag vara lite mer produktiv och köra igång med en badrumsstädning. Hittade den här i ipoden igår och den boktavligen räddade min dag (trött trött trött tisdag):

Den här är väl inte direkt lika upplyftande men ack så fin. Har tyvärr inte i min ipod men väl på spotty och jag bara lyssnar på den hela tiden för den liksom kommer åt något i mitt hjärta och gör mig glad och ledsen på samma gång ...
Förstår ni vad jag menar?


Kommentarer
Postat av: Fanny

nej, nu ska jag fixa en superblandning av mina nedladdade favoriter så att du kan lyssna på all fin musik i ipoden oxå! du ska se att det snart kommer landa ett usb i din hand!

2010-01-27 @ 20:58:58
URL: http://fannywe.blogg.se/
Postat av: linnea

jaa jag gillar också den blåa! har du hittat balklänning? Kram

2010-01-28 @ 15:27:11
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0