...

Jag hade rätt så rätt om i fredags - salem + Göteborgs symfoniorkester var inget annat än lovely! Resten av helgen bara försvann kändes det som. Men ptja, kanske inte så oväntat - i sällskap med härligaste Andréa har tiden en tendens att flyta på oavsett vad man hittar på (eller inte hittar på). Jag är några sömntimmar fattig men ett mycket tjusigt hårspänne rikare (bild kommer!) och på det hela taget ganska nöjd med livet. Se där. Imorgon kommer mamma hem från det stora landet i väst och det ska bli mysigt. Nu ska jag packa bagen och bege mig ut i kvällssolen upp till friskis där jag misstänker att mina redan ömma axlar kommer få sig en omgång ....

Vi peppar med ännu lite mer Vampire Weekend (jag får bara inte nog!).


TIPS! Klockan 22 på ettan börjar filmen Tillsammans är man mindre ensam som åtminstone gör mig alldeles lycklig i hela kroppen (dessutom med en absolut hunk i en av huvudrollerna). Titta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0