Let's dance instead!

Mitt liv känns som ett litet kaos just nu, har en och tusen saker att göra känns det som och noll koll som vanligt på senaste tiden så det blir lätt lite mycket. Men jag mår bra! Det här vädret ger mig en energi-boost utan dess like. Det har blivit mycket Vampire Weekend den senaste tiden men hur kan man låta bli? Jag och Vampire Weekend alltså, it's a love story.



Och vem kan med att deppa när de införskaffat en strålande fin gräddvit klänning till sin student? Inte jag i alla fall! Ni får en liten tjuvkik:

Nu måste jag verkligen ta mig i kragen och plugga lite. Usch. Gissa hur många gånger mer det lockar att lusläsa den nya ELLE-tidningen? Men men, den som spar hon har ... (gnisslar tänder). Så i stället för den här
 
blir det nu den här ...

(lägg märke till Hitler-katten. mycket stolt över det estetiska greppet! .. typ)

  


Kommentarer
Postat av: Fanny

vad toppen med klänningen och den ser riktigt härlig ut å med studentmössan på det, damn!! och vad gäller hitler-katten tycker jag verkligen den visar på stor estetisk begåvning:b

2010-03-08 @ 22:39:00
URL: http://fannywe.blogg.se/
Postat av: Andréa

Klänningen ser helt underbar ut! :) (Och den understa boken ser verkligen mycket mer inspirerande ut, klart man väljer den!)

2010-03-10 @ 11:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0