Minus och plus

Just nu är det helt knäppt.

På minuskontot:
- mycket mycket att göra i skolan
- sista jobbiga Parisplaneringen ...
- förkylning som gjort att jag inte kunnat träna på hela veckan 
- trötthet
- dålig hy och skabbigt hår (konsekvens av trötthet)
- näsblod (också konsekvens av trötthet. och förkylning)
- separationsångest inför att mamma och pappa åker till NY på tisdag, och eftersom pappa kommer hem efter jag åkt till Paris kommer vi inte ses på tre veckor. Sånt ger mig en liten klump i halsen och får mig att inse att jag borde vara snällare oftare.

På pluskontot:
- jag ska till frisören och klippa mitt skabbiga hår imorgon
- förkylningen är på bättringsvägen
- Salem al Fakir spelar och signerar på Bengans på onsdag och jag och Fanny ska dit
- jag och mamma kollade upp kurser på college till hösten (det är här jag ska gå) och det fanns hur mycket som helst som verkar kul och nu börjar det kännas på riktigt!
- Andréa kommer på besök nästa helg
- Jag åker till Paris om två veckor
- bara 2 månader till studenten på fredag

Heja heja!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Håll ut, Hedvig! ;)

2010-03-24 @ 21:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0