Mrs Busy Busy

Vaknade imorse med ögonlock uppsvullna till tre gånger sin normala storlek så misstänker att pollensäsongen är på väg, men vädret räddar mitt liv just nu så jag ska inte gnälla. Det enda är att pollenmedicinerna brukar göra mig fruktansvärt trött och nej nej nej sånt har jag inte tid med nu. Nåja, jag tänker positivt - jag vill ha vår och det börjar kännas på riktigt att den är på väg. Så dagen till ära har jag just varit inne på H&M:s hemsida och klickat till mig lite grejer, bland annat dessa:
     
bildkälla
Blusen är typ så Hedvig det kan bli och den där bikinin har jag höga förhoppningar om .. en kjol och ett par fantastiskt snygga örhängen kommer också med paketet om två veckor, peppt!

Har faktiskt mest känt för att twista runt hela dagen så det blir bra med lite friskis nu. Jag tänker mig en kombination av den här låten:
   
(ja, det är den Scarlett Johanson som sjunger, och nej jag vet, det är inte rättvist)
.... och de här movesen:

(från i lördags då vi hade precis lika roligt som jag trodde att vi skulle. tack och grattis, Fanny och Ylva!)


Kommentarer
Postat av: Hanni

Jaa ikväll twistar vi som bara den tkr jag ;) och åh gillar låten! Bra kombo indeed

2010-03-15 @ 18:51:03
Postat av: Fanny

haha, gissa vem som kommer ha på sig samma bikini! :b

2010-03-15 @ 22:57:18
URL: http://fannywe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0