...

I helgen har jag tagit det luuugnt. Efter en hel vecka med i genomsnitt typ 7 timmars sömn per natt (farligt att de visar så mycket bra film sent på vardagkvällar ...) var jag mer eller mindre död i fredags. 

Igår bättrade jag på min fjollstatus då jag och mamma och åkte till Mölndal och gick på en utställning om Barbie genom tiderna, riktigt riktigt bra! Dels är jag väldigt fascinerad av de där dockorna på nåt sätt - de pyttesmå men ändå jätteavacerade kläderna, hur de förändrats genom tiderna, ja ni fattar. Sen så handlade det mycket om vilka ideal för livsstil, utseende, genus etcetera som det skapar. Mölndals muséum var i allmänhet en riktig höjdare, med mysigt fik och allt. Dit kommer jag definitivt igen!    



Idag plågar jag mig igenom några kapitel rättskunskap. Alltså, jag fattar att de som intresserar sig för juridik antagligen främst tänker på människoaspekten i jobbet, alla man kan hjälpa och så. Men hur de lyckas se det bakom all fakta förstår jag inte riktigt. Fruktansvärt torrt och tråkigt tycker jag mest att det känns för stunden ... 

Vampire Weekend piggar dock upp:



Snart blir det dock till att ge mig ut i den strålande solen och upp till Friskis där ett stenhårt core-pass väntar. Ki-ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0