What happens at the party

Fullt upp här! Skolan skördar nästan liv för tillfället så jag och Johanna slog nästan duktighetsrekord genom att träffas klockan nio imorse (en lördag) för att skriva på vårt samhällsarbete. Vi kom en bra bit så det var skönt, men herregud vad alla grejer kommer på en gång. Religionsprov. Fett psykologiprov. Samhällsinlämning. Filosofiinlämning. Och sen så projektet också. Men det ska nog gå vägen, det är en del roliga grejer på g! Parisresan skrämmer mig fortfarande litegrann måste jag medge (jag har då aldrig bokat nån lägenhet förut och tänk om vi blir jättelurade och ruinerade och .. och .. och ....) men efter att mina medresenärer otaliga gånger fått lugna mina stackars nerver har jag insett hur jävla kul det ska bli! Jag ska bara överleva till påsk.  

Tog en promenad i kvarteret förut och riktigt insöp luften som börjar lukta sådär underbart vårigt, i like it! Ikväll blir det en annan form av insupande om ni förstår vad jag menar (höhö). Kalas på Kungsgatan är inte fy skam och med tanke på att det är min musik soul-mate mademoiselle Wessner som ordnat spotifylistan har jag på känn att jag inte kommer sitta still många minuter!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0