...

För ett par månader sedan fick vi i uppdrag att svara på några frågor om oss själva på en psykologilektion. De skulle vara enkla var det tänkt, och genom att sedan följa upp sina svarskombination skulle man kunna passa sig in i en grovt skissad personlighetsprofil. Bara på skoj såklart, men jag blev helt villrådig när jag körde fast redan på första frågan; är du övervägande inåt- eller utåtriktad? Jag tänkte och tänkte och tänkte men kunde bara inte bestämma mig. Den extrema obeslutsamheten kan ha haft något att göra med att Anna var på besök och jag varit ute och rännt halva natten men den där frågan satte sig fast i huvudet på mig. Inåtriktad eller utåtriktad? Jag har efter noga övervägande konstaterat att jag helt enkelt inte kan välja. Jag är 50/50. En pratstund med en fin vän är utan tvekan det bästa som finns, men jag skulle inte klara mig utan min ensamtid heller. Trekvarts promenad med mig själv, skogen, en svagt sjungande Lykke och lite fågelkvitter gjorde min dag idag. 


Kommentarer
Postat av: Fanny

a keeper! jag menar, man kan ju alltid smycka benen med ett par strumpbyxor för att slippa oroa sig och skärpet är givet såklart! och tänk sen en solig sommardag... ahhh!

2010-05-11 @ 23:59:24
URL: http://fannywe.blogg.se/
Postat av: Andréa

Gud vad fin den var Hedvig! Tycker den funkar precis lka bra utan kofta, älskar den modellen och speciellt hur den är skuren upptill :P Men den är säkert jättefin med en kofta med och med skärpet var det skitsnyggt ;) Åh vilket bra köp!!

2010-05-13 @ 00:56:52
Postat av: Malin

Lykke! bäst

2010-06-09 @ 09:29:10
URL: http://mrswolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0