BALans

Har landat hemma efter några lugna dagar hos farmor ute på den sörmländska vischan. Så skönt att komma bort från civilisationen ett slag! Har läst bok, promenerat på landsvägarna, sovit många långa timmar och fikat titt som tätt. Igår var där årets hittills varmaste dag också så en liten solbränna fick jag också med som souvenir. Men nu är jag hemma i regnrusket igen och jag känner att det är min plikt att lägga upp några bilder från balen i onsdags. Jag hade SÅ roligt! Och trots att jag hade rätt i mina föraningar om att det skulle finnas en del, ehrm, intressanta klänningar på plats var det man slogs av mest hur otroligt fina alla var. Åh. Här kommer några pics:

Hanna och jag laddade tillsammans
    
...  och sen kom Petar för lite fotografering. Flådigt!

Samling på en regning Götaplats. Lite söta töser.

Fascination över Fannys "hjälmhår". Någon hade inte snålat med hårsprayen ..!

inne på Valand serverades det god mat men mindre gott rödvin
 
sedan dansades det, och nej det blev inte bara vals! DJn kan ha kvalificerat sig som världens sämsta (seriöst, prickade han in någons musiksmak?). Men vi var lika glada ändå såklart! Fin bal! (ser redan fram emot nästa!) 

Nu ska jag ta och stoppa något i min kurrande mage och sedan blir det Mad Men. So-long! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0