Update

Sjukt hur allting händer på en gång! Imorgon ska jag på mitt livs första jobbintervju hos Tele 2, ska bli spännande inte minst eftersom jag kommer behöva dyka upp där festsminkad och med superlockigt hår. Annars blir det nämligen tight att hinna piffa till sig innan Rudebecks bal där jag ska vara bordsdam åt goaste Calle (hrm, tror att jag kanske ska förklara det för den som intervjuar mig så de inte får för sig att jag är nån översminkad galning hehe). Tror på en grym kväll (imousin+champagne+underbara vänner+snygg outfit+Marstrand kan knappast bli dåligt!)! På tisdag spelar Salem på Liseberg och sen så är det studenter hit och skiva dit veckan lång. Fullspäckat sceham men bara roligt, me like!

Idag tar jag det däremot väääldigt lugnt, ligger i sängen med några smörgåsrån och ett glas avslagen cola. Började morgonen med en spya hemma hos Fanny, fräscht värre. En riktigt superlördag blev det i alla fall som avslutades med skapandet av FANNY + HEDVIG; den ultimata spellistan (som räddar min dag idag!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0