Vår var det här!

Tryckande värme! (eller så är det bara jag som är ovan) Har fått besked om alla mina betyg och studentfestbiljetten är införskaffad så nu har jag ingen anledning att åka till skolan förrän på tisdag då vi ska pynta vårt flak. Knäppt. Så nu går jag här hemma och gör inte så värst mycket alls, men ska nog ta mig i kragen och städa mitt rum i alla fall. Igår var en alldeles eminent dag då det färdigställdes studentfest-outfits, hängdes på uteservering i strålande solsken och kollades nya Robin Hood-filmen i sällskap men min nuförtiden ständiga vapendragare Fanny W. Gillart! På tal om vapendragare så ser det ut att dyka upp så mycket fina människor på studenten att jag nästan inte vet vart jag ska ta vägen. Det kommer vara känslokaos i mitt huvud på onsdag kan jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0